Başkan Yaşar’dan Hızlı ve Etkili Hizmet Talimatı

Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar’ın bürokratlarıyla her ay rutin olarak gerçekleştirdiği müdürler toplantısında,vatandaşa kaliteli ve hızlı hizmet sunmak amacıyla yapılması gerekenler masaya yatırıldı.

Yenimahalle Belediyesi Başkan Vekili Mehmet Kartal, Başkan Yardımcıları Erhan Aras, Yaşar Neslihanoğlu ve Hüseyin Boran’ın da bulunduğu toplantıda Başkan Yaşar, hizmet kalitesini artırmak amacıyla kurulan İletişim Ofisine vatandaşın yapmış olduğu istek, şikayet ve uyarılara daha hızlı dönüş yapılması konusunda bürokratlarını uyardı.

Hizmet kalitesini artırmak için İletişim Ofisi’ni kurduk

Yaşar, “Yenimahalle’de hizmet kalitesinin yükseltilmesi adına İletişim Ofisi projesini hayata geçirdik. Belediyemize bağlı bütün birimlerimiz iletişim ofisine yapılan istek ve şikayetlere en hızlı şekilde cevap vermek durumundadır. Çalışanlarımıza bu konuda gerekli uyarıları yapın. Hizmetin vatandaşa zamanında ulaşabilmesi adına hızlı çözüm üretmek ve bilgi vermek büyük önem taşıyor” şeklinde konuştu.

“Vatandaş belediyeden güler yüzle ayrılmalı“

Personelin vatandaşa hizmetle yükümlü olduğunu belirterek sözlerini sürdüren Yaşar, “Yenimahalle halkına güler yüzle hizmet etmek zorundayız. Personelvatandaşımıza güler yüzle, hoşgörüyle hizmet sunmalıdır. Belediyemize gelen vatandaşın ne işi olursa olsun, belediyeden güler yüzle ayrılmalı. Yasalar çerçevesinde sorunları hızlı bir şekilde çözmeye çalışın. Biz bir aileyiz. 13 yıldır yaptığımız gibi disiplinli bir şekilde çalışarak, Yenimahalle halkına hizmet sunmaya devam edeceğiz” dedi.

Share